Om mig

En blogg för oss som inte överlever utan böcker och som hellre skulle ta med en boklåda än tändstickor till en öde ö. Jag har jobbat länge som lärare men sadlat om till bibliotekarie och inte ångrat mig en sekund!

tisdag 12 juni 2012

Sommarlov!

Glad och lite vemodig har jag kramat om mina femmor för sista gången idag. Nu är det sommarlov för dem och jag ska städa klassrummet, börja fundera på hur hösten ska läggas upp och pyssla med allt det där som man aldrig hinner under terminerna. Här är det rätt mycket fotboll för tillfället, fast inte för mig då som passar på att läsa och blogga i stället. Funderar på att skriva ett brev till och med, det var ett tag sedan sist.
Den här smaskiga boken fick jag av klassen idag. Perfekt present så här års.
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar