Om mig

En blogg för oss som inte överlever utan böcker och som hellre skulle ta med en boklåda än tändstickor till en öde ö. Jag har jobbat länge som lärare men sadlat om till bibliotekarie och inte ångrat mig en sekund!

söndag 18 december 2011

Tidigt besök av tomten...


En av de roligaste sakerna med att ha en egen blogg är att man får vara med i bokbyten. Nu så här i mörkaste december behöver man allt uppiggande man kan få och när jag igår öppnade mitt gröna paket så blev humöret genast på topp.
I paketet hittade jag allt möjligt trevligt.
* "One day" av David Nichols, en bok som jag verkligen suktat efter...
*"Nick och Norahs oändliga låtlista" av Rachel Cohn och David Levithan, som jag aldrig hört talas om men som verkar lovande och intressant.
*choklad
*tomtebloss som vi genast testade och som var en stooor succé och mycket uppskattat av hela familjen
*olika bakingredienser som jag ska använda under jullovet....
*te
Tusen Tack!
Nu ska jag försöka lista ut vem min hemliga jultomte är. Såg var paketet var postat och har fått en ledtråd så jag har lite att jobba med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar