Om mig

En blogg för oss som inte överlever utan böcker och som hellre skulle ta med en boklåda än tändstickor till en öde ö. Jag har jobbat länge som lärare men sadlat om till bibliotekarie och inte ångrat mig en sekund!

måndag 31 maj 2010

Andrew Crumei

Äntligen har jag tagit itu med mitt projekt med engelska böcker. Igår kväll plockade jag fram en bok som jag lånat av E som heter "Mobius Dick" av Andrew Crumei. Eftersom jag lider av kronisk kvällströtthet så kom jag inte så långt då jag fick läsa sidan 3 ungefär tre gånger och ändå inte riktigt kom ihåg vad jag hade läst efteråt. Det var ännu svårare att få något sammanhang av läsningen på grund av att det var på engelska. Idag tog jag dock nya tag och det gick mycket bättre när jag var vaken... Det är ännu för tidigt för mig att berätta vad jag tycker och vad det egentligen handlar om. Det kommer en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar