Om mig

En blogg för oss som inte överlever utan böcker och som hellre skulle ta med en boklåda än tändstickor till en öde ö. Jag har jobbat länge som lärare men sadlat om till bibliotekarie och inte ångrat mig en sekund!

måndag 27 januari 2014

Jag verkar ha drabbats av en elak bacill. Det är en vecka sedan jag gick hem från jobbet med ont i magen. Sedan har jag jobbat och kört på som vanligt men i lördagsnatt bröt magsjukan ut ordentligt och idag har jag varit hemma. På onsdag ska jag förhoppningsvis vara helt på benen igen.
Under tiden ligger jag här i soffan, läser "Nyckeln", slötittar på dåliga program på tv (hur många ruskiga hemmafruar har de egentligen i Amerika brrr..?) och känner mig som en skolkare som inte är på jobbet.
I Engelsfors närmar sig slutstriden. Jag försöker hålla mig från att tjuvkika på sista sidan och har lyckats än så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar