Om mig

En blogg för oss som inte överlever utan böcker och som hellre skulle ta med en boklåda än tändstickor till en öde ö. Jag har jobbat länge som lärare men sadlat om till bibliotekarie och inte ångrat mig en sekund!

söndag 18 juli 2010

Aldrig har jag varit med om en sommar med så lite tid för läsning...Jag kom ju igång så bra, men nu verkar det vara kört med alla goda förutsatser (såsom jogging, böcker på engelska och andra böcker ). Inte ens H har tid att läsa. För några dagar sedan for T i förväg till Vilhelmina och imorgon åker jag och H efter. Sedan han åkte har det blivit ännu mindre tid till något annat än att jaga den vilda ettåringen, av naturliga skäl. Men, vi har det bra.
Den lilla lediga tid jag har för tillfället ägnar jag åt att sticka. Det är E som har inspirerat mig. Hon stickar till Sötosten som kommer snart.
MEN! Jag bygger på min bokhög med allt jag ska hugga tänderna i så fort jag har chansen!
Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar