Om mig

En blogg för oss som inte överlever utan böcker och som hellre skulle ta med en boklåda än tändstickor till en öde ö. Jag har jobbat länge som lärare men sadlat om till bibliotekarie och inte ångrat mig en sekund!

tisdag 2 juni 2015

Det är kallblåst och min nästipp är som en isbit. I morse var jag våldsamt optimistisk, eftersom solen råkade titta fram just när jag klädde på mig. Därför har jag bara en kortärmad blus, jacka, trekvartsbyxor och ingen kofta. Det har jag ångrat hela dagen.
I eftermiddag är det rotfyllning hos tandläkaren, och sedan ska jag ligga i soffan och titta på  Barnmorskan i East End . Det är väldigt skumt eftersom det förra veckan stod att det var första delen av säsong tre, men det verkar ha varit två avsnitt tidigare. Hm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar