Om mig

En blogg för oss som inte överlever utan böcker och som hellre skulle ta med en boklåda än tändstickor till en öde ö. Jag har jobbat länge som lärare men sadlat om till bibliotekarie och inte ångrat mig en sekund!

lördag 10 mars 2012

Just nu hinner jag knappt läsa någonting roligt... Det är en aning trist. Håller dessutom på med fyra böcker för tillfället vilket inte är riktigt likt mig. På kvällarna när jag har tid att läsa så hinner jag aldrig mer än två sidor så somnar jag som en stock. Igårkväll skulle vi ha myskväll och titta på film, en kvart sedan sov jag som en stock. Ikväll somnade jag mitt i Dinosaurietåget som H och jag såg. Ja, det är helt galet. Men det är väl helt enkelt lite mycket just nu.
Vi har inte tittat på Melodifestivalen ikväll, kanske de enda i Sverige (känns det som). Enda anledningen att kolla i år hade varit för att se vad tomtarna Ranelid och Flinck pysslar med men jag har inte lyckats anamma tillräckligt stort intresse. Jag roar mig i stället med att uppdatera mig på alla intressanta bokbloggar och antecknar spännande titlar att läsa sedan, när jag får tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar