Om mig

En blogg för oss som inte överlever utan böcker och som hellre skulle ta med en boklåda än tändstickor till en öde ö. Jag har jobbat länge som lärare men sadlat om till bibliotekarie och inte ångrat mig en sekund!

fredag 25 november 2011

Veckans jerka

Vilka bokrelaterade klappar vill du helst se under granen i år?

Ett svårt val. Jag skulle bli mycket glad om Linda Ohlssons senaste bok "Det goda inom dig" skulle råka hamna under granen. Jag står i kö på biblioteket för att få läsa den, men sist jag kollade hade jag plats 30, så det lär dröja ett tag. Annars så håller jag med Annika, presentkort på Bokia, Akademibokhandeln eller liknande skulle inte sitta helt fel.

3 kommentarer:

  1. Oj, den här tror boktipset.se att jag skulle ge 4.6 i betyg. Hmmm, det här var ju ingen bra jerka, med en massa nya boktips :)

    SvaraRadera
  2. Jag älskade Linda Ohlssons första bok. Har du läst den? Annars kan jag verkligen rekommendera den.

    SvaraRadera
  3. Linda Ohlssons bok finns som e-bok att låna hem om du är otålig. Jag gillade den mycket!

    SvaraRadera