Om mig

En blogg för oss som inte överlever utan böcker och som hellre skulle ta med en boklåda än tändstickor till en öde ö. Jag har jobbat länge som lärare men sadlat om till bibliotekarie och inte ångrat mig en sekund!

tisdag 16 april 2024

Senast avslutade ljudböcker



 

   






 

 




"Skytten" , "Rovdjur" samt "Blindspår" av Jonas Moström.

"Vi ses på andra sidan" av Carina Nurnstedt samt "Gustav Vasa, del 1" av Olle Larsson

Det kan vara så att jag slutligen har kommit i mål med Jonas Moströms böcker om Johan Axberg och Natalie Svensson. Eller, nja, inte riktigt förstås för jag såg igår att det dykt upp en andra bok i den nya serien "Den unga Natalie Svensson". Får se om jag orkar lyssna på den, var inte helt förtjust i den första.





  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar