Om mig

En blogg för oss som inte överlever utan böcker och som hellre skulle ta med en boklåda än tändstickor till en öde ö. Jag har jobbat länge som lärare men sadlat om till bibliotekarie och inte ångrat mig en sekund!

fredag 2 augusti 2013

Okej, jag erkänner att "Förlorad ängel" blev lite spännande på slutet. Allra värst är att det slutade med en cliff hanger som får mig en aning lite sugen på att få veta hur det ska gå, inte bra. Ikväll funderar jag på vad jag ska ge mig på för projekt nu. En deckare kanske? Eller ytterligare en fantasy, fast en helt annan? Hm, det finns många böcker att hugga in på. Idag köpte vi en kapitelbok åt H också, men han är svårövertalad när det gäller böcker med många bokstäver och vita bilder (som han själv uttrycker det)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar