Om mig

En blogg för oss som inte överlever utan böcker och som hellre skulle ta med en boklåda än tändstickor till en öde ö. Jag har jobbat länge som lärare men sadlat om till bibliotekarie och inte ångrat mig en sekund!

onsdag 15 augusti 2012

Vardagen rusar på, inget lunk just nu direkt. Jag har varken läst böcker, skrivit i bloggen eller ens orkat läsa andras bloggar senaste veckan. Imorgon kommer barnen. Det har varit givande arbetsdagar så här långt men det ska bli spännande att träffa alla elever också. Jag är supertaggad att börja undervisa fyrorna i engelska, vilket kommer att bli mitt huvudämne i år. Dessutom kommer jag att få jobba en del som speciallärare och det ska också bli roligt. Det brukar ge det där lilla extra att få tid att sitta och jobba med små grupper och koncentrera sig på enskilda elever.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar