Om mig

En blogg för oss som inte överlever utan böcker och som hellre skulle ta med en boklåda än tändstickor till en öde ö. Jag har jobbat länge som lärare men sadlat om till bibliotekarie och inte ångrat mig en sekund!

tisdag 7 augusti 2012

Imorgon börjar allvaret. Vi startar terminen med två dagars  kick off med två nätters övernattning. Trevligt och länge sedan man fick åka iväg med jobbet. Fast gruvsamt att vara hemifrån i två nätter samtidigt. Jag tar med en bra bok och hoppas på att kunna få lite lästid. Dessutom har jag, sedan jag investerade i ny telefon, fastnat totalt i Wordfeud vilket gör att man aldrig har långtråkigt. Det finns alltid ord att fnula över.

H ville gärna lyssna på "Sockerbullen på Kruskakullen" ikväll också. Det började dock lite tveksamt för det fanns ingen bild på sidan där vi skulle börja och det har han aldrig varit med om förut. Han tyckte att vi gott kunde hoppa över det. Efter lite övertalning fick jag trots allt läsa, fast ganska snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar