Om mig

En blogg för oss som inte överlever utan böcker och som hellre skulle ta med en boklåda än tändstickor till en öde ö. Jag har jobbat länge som lärare men sadlat om till bibliotekarie och inte ångrat mig en sekund!

tisdag 10 juni 2014

Utanför fönstret tränas det sommarsånger. Om fem minuter ska jag också ut och sjunga med de äldre eleverna. Imorgon  är det skolavslutning. Tänk att, bortsett från kanske i fyra år, så har jag varit med på skolavslutning varje år sedan jag var sex. Rätt galet när man funderar på det. För övrigt är det städning idag och brännbollsmatch. För mig är det en mycket lugn dag (till och med så att jag bloggar på jobbet, hemska värld). Igår var vi hemma eftersom H hade feber. Värmen gjorde honom inte svalare direkt. Idag är han på benen igen.
Nej, nu är det dags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar