Om mig

En blogg för oss som inte överlever utan böcker och som hellre skulle ta med en boklåda än tändstickor till en öde ö. Jag har jobbat länge som lärare men sadlat om till bibliotekarie och inte ångrat mig en sekund!

torsdag 4 oktober 2012

Jag kan inte koncentrera mig på att läsa! Varje kväll kryper jag ner i sängen med glad förväntan och boken i handen. Men, fem minuter senare ligger jag där och tittar på något tradigt tv-program. Häromkvällen sjönk jag så lågt att jag såg ett avsnitt av "Svenska Hollywoodfruar". Det tar emot att erkänna det. Jag vet inte vad det beror på. Jag kan liksom inte samla ihop tankarna och koncentrera mig på en bok. Ikväll ska jag göra ett nytt försök! "Konsten att prata med en änkling" av Jonathan Tropper ÄR trots allt en bra bok...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar