Om mig

En blogg för oss som inte överlever utan böcker och som hellre skulle ta med en boklåda än tändstickor till en öde ö. Jag har jobbat länge som lärare men sadlat om till bibliotekarie och inte ångrat mig en sekund!

fredag 6 september 2013

Jag firar höstens ankomst med att börja bloggjerka igen!

Vad skulle du göra om du plötsligt blev fem miljoner kronor rikare?

Oh, vilken härlig fråga!
Jag skulle säga upp mig från jobbet omedelbums, starta en bokaffär och börja skriva på riktigt på min egen roman! Dessutom skulle jag nog resa med familjen på någon riktig långtur och skänka bort pengar till de som behövde.
Hm, ja, jag skulle förstås kunna komma på en hel del annat kul också men det kanske räcker.

10 kommentarer:

  1. Jag skulle också skriva mer... gärna dygnet runt.

    SvaraRadera
  2. Att ha en egen bokaffär skulle vara underbart!

    SvaraRadera
  3. Jag skulle ha lite svårt för att verkligen sälja böcker tror jag, om jag hade en bokaffär. Jag vill ju ha dem själv!

    SvaraRadera
  4. Jag vill också ha ett eget bokaffär:).

    SvaraRadera
  5. Åh vill också ha en egen liten bokaffär :)

    SvaraRadera
  6. Åhh, ja en liten mysig bokaffär lät helt underbart!

    SvaraRadera
  7. Så roligt det hade varit att ha en egen bokaffär :)

    SvaraRadera
  8. Fem miljoner kan ge en fin guldkant på livet!

    SvaraRadera