Om mig

En blogg för oss som inte överlever utan böcker och som hellre skulle ta med en boklåda än tändstickor till en öde ö. Jag har jobbat länge som lärare men sadlat om till bibliotekarie och inte ångrat mig en sekund!

torsdag 12 december 2013



Glad lucia på er alla!
Vi är hemma trots allt idag. Det visade sig att H drabbats av samma åkomma som jag, så här sitter vi. Men, jag är glad för att det är nu vi är förkylda och hoppas att vi är på benen nästa helg då vi ska åka norrut på jullov.
När jag fyllde år häromsistens fick jag en härlig present, som jag haft på önskelistan ett bra tag, nämligen
 Den tror jag att jag ska bläddra i under dagen, för att pigga upp mig lite. Ska nog bloggjerka också, om det finns något att jerka om. H har deklarerat att han inte tänker ta av sig pyjamasen idag. Som ni förstår är vi inte de piggaste nissarna just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar