Om mig

En blogg för oss som inte överlever utan böcker och som hellre skulle ta med en boklåda än tändstickor till en öde ö. Jag har jobbat länge som lärare men sadlat om till bibliotekarie och inte ångrat mig en sekund!

måndag 17 januari 2011

Bloggjerkan för den här veckan

Veckans bokbloggsjerka lyder som följer: "Hur sprider du ordet om din blogg?"

För drygt ett år sedan när jag började blogga så berättade jag för min familj och ett par vänner att jag hade satt igång. Men jag ville inte säga det till så många eftersom jag inte var säker på att det jag skrev skulle vara värt att läsa. Efterhand som jag har blivit lite mer varm i kläderna, har jag upptäckt att det är väldigt kul när andra läser och kommenterar det man skriver, så nu berättar jag för folk lite då och då att jag bloggar.

Bloggjerkan har varit ett bra sätt att hitta nya bloggar att läsa och att sprida sin egen blogg. Jag kommenterar andras inlägg ibland när jag tycker att jag har något att säga.

Slutligen så har jag lagt in en länk till bloggen på Facebook också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar