Om mig

En blogg för oss som inte överlever utan böcker och som hellre skulle ta med en boklåda än tändstickor till en öde ö. Jag har jobbat länge som lärare men sadlat om till bibliotekarie och inte ångrat mig en sekund!

fredag 12 februari 2010

Hej på er!
Idag känner jag mig lite vänligare stämd mot Bella. Hon har börjat komma till insikt nu om att hon beter sig dumt åt när hon svikit alla i sin omgivning bra för att hon är deppig över sin Edward och hon har nu , i ett par kapitel, muntrat upp sig med att umgås med varulvar, hehe... Jag ska inte avslöja mer...
Någon kväll ska vi se Twilightfilmerna. Det ska bli intressant. Jag är lite nervös för att jag, med min Bellaantipati, ska reta upp eventuella Twilightfantaster som läser det här, men det är en risk jag får ta. Böckerna är spännande och jag förstår varför tonåringar fastnar för dem. Om det bara vore lite mer sans och vett i Bella skulle jag nog tycka mycket mer om böckerna också. Vi får väl se hur det artar sig. Hon har två böcker på sig att skärpa till sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar