Om mig

En blogg för oss som inte överlever utan böcker och som hellre skulle ta med en boklåda än tändstickor till en öde ö. Jag har jobbat länge som lärare men sadlat om till bibliotekarie och inte ångrat mig en sekund!

fredag 24 januari 2014

Har du ett konto på Boktipset, Goodreads eller båda? Vilken av dem är bäst och varför?


Hm, nu känner jag mig plötsligt pinsamt borta och generad. Har ingen aning om vad varken Boktipset eller Goodreads är, så nu måste jag kolla upp det genast. Har läst några inlägg på jerkan och insett att jag kanske är den enda som inte vet?



2 kommentarer:

  1. Jag visste något om dessa webbplatser innan, men inte särskilt mycket. Så du behöver inte känna dig ensam.

    SvaraRadera
  2. Jag har inte heller något konto på någon av dem, vet ungefär vad det är men har inte orkat skaffa konto till det :p

    SvaraRadera