Om mig

En blogg för oss som inte överlever utan böcker och som hellre skulle ta med en boklåda än tändstickor till en öde ö. Jag har jobbat länge som lärare men sadlat om till bibliotekarie och inte ångrat mig en sekund!

lördag 11 januari 2014

Årets första jerka

Tänker du delta i några utmaningar i år och i så fall vilka? (Jerkan räknas inte)


Nja, jag vet inte riktigt. När jag ser utmaningar på olika bloggar så tänker jag ofta att det vore roligt att vara med. Men sedan är det så svårt att hinna med. Även den rena lustläsningen är svår att hitta tid till så det är nästan hopplöst att hinna med på utmaningarna. Men dyker det upp något spännande så kanske jag hakar på.



1 kommentar:

  1. De utmaningar jag gått med i i år (Kaosutmaningen och Boktolvan) stör inte min lustläsning alls, tror jag. De böckerna jag läser för dem ingår i min lust :)

    SvaraRadera