Om mig

En blogg för oss som inte överlever utan böcker och som hellre skulle ta med en boklåda än tändstickor till en öde ö. Jag har jobbat länge som lärare men sadlat om till bibliotekarie och inte ångrat mig en sekund!

söndag 20 april 2014

Så var det dags att bege sig hemåt igen, en vecka går så fort. Vi lämnar de andra med regn och en stor påskdisk efter en mycket trevlig påskaftonsmiddag. Jag fixade en påskäggsjakt som var så omfattande att vissa i laget kroknade. Förra året tyckte de att det gick för fort att hitta äggen så jag är nöjd att jag tog i. Idag är det pimpeltävling i byn men vi måste åka hem eftersom jag ska till Borås imorgon. Ingen av oss vill åka härifrån efter det här mysiga lovet. Men, ryktet säger att det blivit vår i Uppsala.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar