Om mig

En blogg för oss som inte överlever utan böcker och som hellre skulle ta med en boklåda än tändstickor till en öde ö. Jag har jobbat länge som lärare men sadlat om till bibliotekarie och inte ångrat mig en sekund!

onsdag 2 mars 2011

Duktiga bloggare


Nu har jag suttit och surfat runt bland alla intressanta bokbloggar igen. Det blir som ett gift, när jag väl har börjat läsa kan jag inte sluta. Och rätt som det är hittar jag mig själv två timmar senare med min lilla boktips-anteckningsbok fullklottrad med böcker jag måste låna på biblioteket. T är så lagom road när jag sitter där med näsan bakom skärmen men vad ska man göra...?


Jag är grymt imponerad över alla utmaningar, läsprojekt, tävlingar och annat skojigt som cirkulerar på bloggarna. Själv är jag glad om jag hinner skriva om de böcker jag läser och läsa om vad andra hittar på. Jag önskar att jag hade tid att delta i allt, men det kommer väl en sådan tid också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar