Om mig

En blogg för oss som inte överlever utan böcker och som hellre skulle ta med en boklåda än tändstickor till en öde ö. Jag har jobbat länge som lärare men sadlat om till bibliotekarie och inte ångrat mig en sekund!

tisdag 30 november 2010

Ibland blir böner hörda...
I söndagsmorse vaknade jag med en känsla av att något konstigt var på gång. När jag vaknade till liv insåg jag vad det var, jag kände mig pigg!!!!
Hela dagen väntade jag på att det skulle gå över men jag känner mig fortfarande, två dagar senare, vid gott humör. Inte blir det sämre att jag igår gjorde mina sista fyra utvecklingssamtal.

Jag skrev ju om Isabel Allende och att hon inte hade med sig sina sedvanliga andar i den senaste boken. Samma kväll som jag skrivit detta läste jag och då handlade det om att hon alltid sett och märkt av sina anhöriga efter deras död. Så var det med den saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar