Om mig

En blogg för oss som inte överlever utan böcker och som hellre skulle ta med en boklåda än tändstickor till en öde ö. Jag har jobbat länge som lärare men sadlat om till bibliotekarie och inte ångrat mig en sekund!

torsdag 15 mars 2012

Kärleksroman

Har börjat på en ny bok, "Kärleksroman" av Carina Burman. Än så länge har inte mycket hänt mer än att den lokala Rotaryklubben på Gotland har fått tre nya kvinnliga medlemmar som just nu blir presenterade för läsaren.
Bloggen La Bibliofille beskriver boken som en roman på gränsen till "outsägligt dravel"..., men att den ändå lyckas klara balansen. Jag är ju sådan att jag kan tycka att det är lite trevligt att läsa outsägligt dravel någon gång ibland så vi får väl se var jag hamnar i min bedömning.
Solen skiner och jag har tränat på morgonen. Nu ska jag logga in och se vad min studiegrupp har hittat på sedan sist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar