Om mig

En blogg för oss som inte överlever utan böcker och som hellre skulle ta med en boklåda än tändstickor till en öde ö. Jag har jobbat länge som lärare men sadlat om till bibliotekarie och inte ångrat mig en sekund!

fredag 9 september 2011

I morgon är det Kulturnatten och vi ska ut och spana. Drottninggatans bokhandel ska visst ha aktiviteter så det måste vi kolla. Det brukar finnas hur mycket som helst att se och i år blir det barnaktiviteter vi får koncentrera oss på vilket känns kul.

Jag förstår inte men jag har inte hunnit läsa nästan någonting denna vecka heller. "Agnes hjärta Edward" har inte riktigt lyckats fånga mig så när jag äntligen har tid att läsa så hamnar jag framför tv:n i stället trots att det just aldrig är något att se. Ikväll är det i alla fall fredagsmys efter smaskig hemgjord pizza.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar