Om mig

En blogg för oss som inte överlever utan böcker och som hellre skulle ta med en boklåda än tändstickor till en öde ö. Jag har jobbat länge som lärare men sadlat om till bibliotekarie och inte ångrat mig en sekund!

tisdag 15 juni 2010

Sommarlovsböcker

Här kommer en lista på de böcker som kanske får följa med mig på semestern...

  • Blod är tjockare än vatten (Astrid Trotzig)
  • Måsarnas skratt (Kristin Marja Baldursdóttir)
  • Eremitkräftorna (Anne B. Ragde)
  • Vila på gröna ängar (Anne B. Rogde)
  • Sommarmord (Lars Molin)
  • Och fjättra Lilith i kedjor (Åsa Schwarz)
  • Hypnotisören (Kepler)
  • The Book Lovers Appreciation Society
  • Tvillingsystrarna (Tessa de Loo)
  • Den första hustrun (Philippa Gregory)
  • Min far hade en dröm (Barack Obama)
  • En förtjusande man (Marian Keyes)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar